Comenzi telefonice: 0783.001.445
 

Termeni si Conditii

  1. Identitatea societății vânzătoare

Denumirea societății vânzătoare: SAIDNAYA HOME SRL
Cod unic de înregistrare: 31764849
Număr de ordine în Registrul Comerțului: J40/7243/06.06.2013
Adresă sediu social: Str. Bargaului, Nr. 10, Sector 1, Bucuresti, cod postal 013233
Adresă poștală: : Str. Bargaului, Nr. 10, Sector 1, Bucuresti, cod postal 013233

COMANDA PRIN TELEFON SI INFORMATII (plasare comenzi telefonic si consiliere alegere produse)0783.030.353

Program L-V: 08:00 – 17:00
Email: sales@seaofspa-romania.ro


RECEPTIE COMPANIE:
Program L-V: 09:00 – 18:00

Telefon: 0783.001.445
Email: office@seaofspa-romania.ro


Adresă poștală pentru retur: Str. Bargaului, Nr. 10, Sector 1, Bucuresti, cod postal 013233

Adresă de poștă electronică:  office@seaofspa-romania.ro

  1. Domeniul de aplicare

Prezentul act, respectiv Termenii și condițiile comerciale ale companiei SAIDNAYA HOME SRL privind vânzarea la distanță și comerțul electronic (denumit în continuare ”Termeni și Condiții SAIDNAYA HOME SRL), reglementează raportul juridic dintre vânzătorul SAIDNAYA HOME SRL (denumit în continuare ”SEA OF SPA ROMANIA ”) și consumatorul, persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, (denumit în continuare ”Clientul” sau ”Consumatorul”) - (SEA OF SPA ROMANIA și Clientul sau Consumatorul sunt denumiți în continuare împreună ”Părțile”) având ca obiect vânzarea-cumpărarea Produselor prezentate de către SEA OF SPA ROMANIA Clientului pe pagina de internet: www.seaofspa-romania.ro și pe pagina de internet pentru telefon mobil www.seaofspa-romania.ro (denumite în continuare împreună ”Pagina de internet Sea of Spa Romania”).
Termenii și Condițiile Sea of Spa Romania sunt aplicabile oricăror comenzi, vânzări și livrări de Produse prezentate pe Pagina de internet Sea of Spa Romania și vândute de către Sea of Spa Romania Clientului, în versiunea valabilă la data efectuării comenzii. Odată cu efectuarea comenzii/cererii de cumpărare Clientul acceptă necondiționat Termenii și Condițiile Sea of Spa Romania  publicate pe Pagina de internet Sea of Spa Romania , presupunându-se că acestea au fost luate la cunoștință de către Client înainte de efectuare comenzii pe pagina de internet: mobil www.seaofspa-romania.ro  sau telefonic.

Sea of Spa Romania  își rezervă dreptul de a modifica unilateral oricând Termenii și Condițiile Sea of Spa Romania  . Acestea pot fi consultate în orice moment, în varianta actuală la www.seaofspa-romania.ro/termeni-si-conditii

  1. Încheierea Contractului

Prin efectuarea comenzii, respectiv prin apăsarea/activarea butonului ADAUGĂ ÎN COŞ sau prin solicitare telefonica transmisa de catre Client catre Cumparator parcurgand etapele tehnice necesare, Clientul face o cerere de cumpărare privind Produsele selectate în conformitate cu Termenii și Condițiile Sea of Spa Romania   precum și cu prețurile de vânzare a Produselor în vigoare la data efectuării comenzii de către Client, cerere/comandă de cumpărare care necesită acceptarea expresă din partea Sea of Spa Romania (denumită în continuare ”cerere/comanda de cumpărare”).

Abia după acceptarea cererii/ comenzii de cumpărare a Clientului de către Sea of Spa Romania rezultă un contract la distanță încheiat între Sea of Spa Romania și Client, care are, în principal, ca obiect, pe de o parte, obligația de vânzare și Livrare, iar pe de altă parte, obligația de preluare și plată a prețului privind Produsele comandate de către Client (denumit în continuare ”Contractul”).

Sea of Spa Romania, după caz, nu este obligată să accepte cererea de cumpărare a Clientului dacă, enumerăm cu titlu exemplificativ și nu limitativ,  lipsește produsul din stoc, datele furnizate de către Client sunt incomplete sau incorecte, livrarea este solicitată în afara teritoriului României, Sea of Spa Romania are îndoieli rezonabile cu privire la seriozitatea cererii/comenzii de cumpărare, cererea/comanda de cumpărare a unei cantități semnificative de produse de același tip/marcă în scopul revânzării, etc.). Prin transmiterea unei Comenzi electronice sau telefonice pe pagina de internet: www.seaofspa-romania.ro, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau email) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, a confirmarii comenzii. Confirmarea Comenzii se face telefonic sau electronic (email).

  1. Caracteristicile Produselor

Sea of Spa Romania, în calitate de importator, distribuitor si comerciant autorizat, prezintă și comercializează pe Pagina de internet Sea of Spa Romania o gamă variată și largă de Produse de îngrijire (denumite mai sus și în continuare împreună ”Produsele” sau individual ”Produsul”).

Toate produsele prezentate pe Pagina de internet Sea of Spa Romania sunt comercializate noi și originale, în conformitate cu prevederile legale din România, consumatorilor finali doar cu amânuntul, în cantităţi adecvate pentru uz personal.

Sea of Spa Romania își rezervă dreptul de a modifica oricând gama de Produse prezentate pe Pagina de internet Sea of Spa Romania precum și informațiile cu privire la Produse, toate acestea neavând caracter obligatoriu.

Fotografiile cu privire la Produse nu coincid întotdeauna cu imaginea Produselor livrate. În special la înnoirea sortimentului producătorului pot apărea modificări cu privire la aspectul şi dotările cu care vin Produsele. În acest sens nu pot exista pretenţii ale Clientului pentru modificările/completările intervenite precum și în raport cu imaginea Produselor afișate.

Produsele pot fi comandate de către Client pe toată perioada de expunere pe Pagina de internet Sea of SPA Romania, dar și în limita stocului disponibil.

Produsul va fi folosit de Client în conformitate cu destinația acestuia, doar pe durata de valabilitate a Produsului și în conformitate cu instrucțiunile de utilizare.

Clientul este îndreptățit, în special înainte de efectuarea comenzii, să solicite din partea Sea of SPA Romania informații cu privire la produsele prezentate pe Pagina de internet Sea of SPA Romania. În acest sens, Sea of SPA Romania pune la dispoziția Clientului personal specializat, care poate fi contactat în spațiile comerciale Sea of SPA Romania.

  1. Cererea/Comanda de cumpărare

Comanda – înseamnă Comanda online si Comanda telefonica împreună.

În vederea achiziționării Produselor selectate Clientul completează sau transmite telefonic datele din  formularul privind cererea/comanda de cumpărare pus la dispoziție pe Pagina de internet Sea of SPA Romania (denumit în continuare ”Formularul”) cu datele solicitate în Formular (denumite în continuare ”Datele de identificare”).

Clientul se obligă să completeze  sau sa transmita telefonic Datele de identificare cu exactitate, complet și fără erori, verificând corectitudinea acestora înainte de efectuarea cererii/comenzii de cumpărare. Răspunderea Sea of SPA Romania nu poate fi atrasă, în cazul în care Datele de identificare au fost completate eronat sau incomplet de către Client.

Înainte de apăsarea/activarea butonului FINALIZEAZĂ COMANDA Clientul se obligă să citească Termenii și Condițiile Sea of SPA Romania, confirmând cunoașterea și acceptarea acestora prin bifarea căsuței ”Am citit şi sunt de acord cu Termenii și Condițiile Sea of SPA Romania”. Înainte de transmiterea comenzii telefonic clientul se obligă să citească si sa accepte Termenii și Condițiile Sea of SPA Romania, confirmând cunoașterea și acceptarea acestora prin transmiterea comenzii telefonice.

  1. Prețul și Plata Prețului

Orice ofertă/comandă de cumpărare privind Produsele prezentate pe Pagina de internet Sea of spa Romania, urmată de un Mesaj electronic de confirmare, implică o obligație de plată a unei sume de bani reprezentând valoarea de vânzare a Produsului/Produselor selectate (denumit în continuare ”Prețul” și/sau ”Prețurile”) din partea Clientului în favoarea Sea of SPA Romania.

Odată cu apăsarea/activarea butonului FINALIZARE COMANDĂ și recepționarea Mesajului electronic de confirmare Clientul se obligă să plătească către Sea of SPA Romania Prețul Produsului sau Produselor selectate.

Sea of SPA Romania își rezervă dreptul de a modifica unilateral și necondiționat, precum și în funcție de propriile interese Prețurile Produselor prezentate pe Pagina de internet Sea of SPA Romania. Sea of SPA Romania este îndreptățit, înaintea recepționării oricăror cereri/comenzi de cumpărare, să introducă Prețuri noi, să corecteze/rectifice Prețurile, să ofere ori să anuleze Prețuri reduse, fără a informa în prealabil Clientul.

Prețurile sunt menționate în dreptul fiecărui produs și sunt exprimate in LEI (RON - unitatea monetară a României). Prețurile Produselor includ Taxa pe Valoare Adăugată (TVA) valabilă la data acceptării cererii/comenzii de cumpărare.

Clientul poate opta pentru una din modalităţile de mai jos:

  1. Ramburs– Clientul efectuează plata Prețului la data livrării/recepționării Produsului către Curier, care va elibera o chitanță. În cazul modalității de plată prin Ramburs Prețul este scadent la data livrării/recepționării Produsului. 
    2. Plata online prin platforma securizata NETOPIA (MobilPay)– Clientul efectuează plata Prețului la data transmiterii cererii/comenzii sale de cumpărare privind Produsele selectate pe Pagina de internet Sea of SPA Romania. În cazul plății prin Card bancar Prețul este scadent la data recepționării de către Client a Mesajului electronic de confirmare. Card-urile bancare acceptate sunt: VISA, Master Card, Maestro.
  • Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii. Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, seaofspa-romania.ro foloseste platforma Romcard.
  • Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie introduse datele necesare autorizarii tranzactiei in platorma de plati Romcard
  • Datele obligatorii sunt. Nume posesor, Nr card, data expirare, CVV, parola 3d secure.
  1. Plata prin ordin de plata - Acest tip de plată se face doar în baza facturii proforme trimise de SAIDNAYA HOME SRL pe adresa de e-mail asociată contului de pe care se plasează comanda.  Livrarea produselor se face după confirmarea plății proformei emise în contul specificat în document. 

În cazul persoanelor juridice, pentru a intra în posesia coletului sunt necesare actul de identitate și o împuternicire din partea firmei.

Plata trebuie efectuată în maxim 3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. În caz contrar, comanda va fi anulată.

Limita maximă admisă a rambursului, plata în numerar este de 5000 lei/zi/persoană juridică și fără limită/persoana fizică;

Cu privire la Prețul și Modalitatea de plată a Prețului Produselor Clientul va putea contacta Sea of SPA Romania prin e-mail la adresa office@seaofspa-romania.ro

  1. Livrarea și Modalitatea de livrare

SAIDNAYA HOME SRL livrează Produsele exclusiv pe teritoriul României.

Produsele vor fi livrate Clientului sau persoanei desemnate de Client prin intermediul unei societăți de curierat rapid (denumită în continuare ”Curierul”) la adresa de livrare menționată în Formularul de înregistrare. 
Livrarea, modalitatea de livrare precum și denumirea Curierului sunt menționate în Mesajul electronic de confirmare.

Clientul se obligă să primească Produsul sau să desemneze o persoană cu privire la preluarea Produsului de la Curier. Produsul va fi livrat Clientului sau persoanei desemnate de Client, iar în lipsa acestora Curierul este însărcinat de Client să predea Produsul unei alte terțe persoane aflate în spațiul de la adresa de livrare. În acest ultim caz, Clientul își dă expres acordul cu privire la predarea Produsului unei alte terțe persoane aflate la adresa de livrare, presupunându-se că această terță persoană a fost mandatată de către Client cu preluarea Produsului de la Curier. Clientul sau persoana desemnata de Client pentru a lua in primire Produsul de la Curier are obligatia sa deschida Coletul in fata Curierului si sa verifice daca in Colet sunt toate produsele din Factura care insoteste Coletul si daca aceste produse au ambalajul intact.

La data livrării/recepționării Produsului Clientul se obligă să semneze o confirmare de primire (denumită în continuare ”Confirmarea de primire”). Confirmarea de primire face dovada deplină a faptului că Produsul a fost predat Clientului de către Curier si a faptului ca coletul si continutul lui sunt conform factura si intacte.

Clientul se obligă să achite suplimentar costul livrării Produsului, respectiv suma de 22 (douazeci si doi) Lei în cazul comenzilor de până la 750 (sapte sute cincizeci) Lei. Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 750 (sapte sute cincizeci) Lei, Clientul va beneficia de livrare gratuită.

7.1 Livrarea cadourilor si a esantioanelor

Sea of SPA Romania are opțiunea (dar nu și obligația) de a oferi Clientului anumite cadouri sau eșantioane, în limita stocului disponibil și condiționat de Termenii și Condițiile Sea of SPA Romania, de regulamentele de campanie sau de alte reguli. Aceste cadouri sau eșantioane vor fi oferite în mod gratuit doar după efectuarea Comenzii și achitarea Prețului Produselor  de către Client și vor fi introduse în coletul comenzii.

Comenzile recepționate pe parcursul unui termen de de 48 de ore de pe acelasi cont de client si cu aceeasi adresa de livrare se vor livra intr-un singur colet cu un singur set de 2 (două) esantioane si, după caz, un singur cadou ( daca este cazul sau face parte din vreo anumita campanie).

In cazul Comenzilor ce contin cadouri din cadrul campaniilor conditionate de achizitia Produselor apartinand anumitor branduri, trimiterea cadourilor este limitata la un singur cadou pe cont client/pe campanie. 

  1. Termen de livrare

Sea of SPA Romania, prin Curier, va încerca să livreze Produsul către Client într-un termen de 1-5 zile lucrătoare, calculat de la data recepționării Mesajului electronic de confirmare. Livrarea Produsului se face, de regula, in zilele de Luni – Vineri între orele 9:00 – 18:00, exceptând zilele de sărbătoare legală.

Termenul de livrare poate fi influențat de asemenea de factori externi care nu țin de Sea of SPA Romania, cazuri în care Termenul de livrare poate fi de cel mult 30 zile de la încheierea Contractului (denumită în continuare ”Termenul maxim de livrare”).

Clientul este îndreptățit să solicite rezoluțiunea Contractului pentru motivul depășirii Termenului maxim de livrare, dacă Sea of SPA Romania nu livrează Produsul într-un termen suplimentar stabilit în mod rezonabil de către Client sau dacă Clientul a informat în prealabil Sea of SPA Romania că termenul de livrare este esențial.

În vederea exercitării dreptului la rezoluțiunea Contractului, Clientul va transmite către Sea of SPA Romania o solicitare scrisă la adresa de postă  electronică office@seaofspa-romania.ro sau la adresa poștală Str. Bargaului, Nr. 10, Sector 1, Bucuresti, cod postal 013233, menționând următoarele informații: număr de comandă, număr de factură, numele și prenumele solicitantului, adresa, număr de telefon, adresă de email, cod produs, denumire produs, cantitate, motivele rezoluțiunii - returnării, datele contului bancar: codul IBAN si numele băncii. 

Sea of SPA Romania va rambursa toate sumele plătite de către Client într-un termen de cel mult 14 zile de la data la care Clientul a comunicat Sea of SPA Romania decizia sa de încetare a Contractului, dacă solicitarea de rezoluțiune a Contractului este întemeiată și Produsul a fost returnat în întregime către Sea of SPA Romania. Sumele de mai sus vor fi restituite în contul bancar indicat de Client în solicitarea scrisă de rezoluțiune.

  1. Transferarea riscului

Riscul de pierdere sau de deteriorare a Produselor este transferat Clientului în momentul în care acesta sau o persoană terţă desemnată de acesta, alta decât Curierul, intră în posesia fizică a Produselor.

Cu toate acestea, riscul este transferat Clientului în momentul livrării Produselor către Curier, dacă Curierul a fost însărcinat de către Client să transporte Produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către Sea of SPA Romania, fără a aduce atingere drepturilor Clientului faţă de transportator.

  1. Soluționarea reclamațiilor

Pentru sesizări sau reclamații legate de Produsul si/sau Serviciul achiziționat, Cumpărătorii au la dispoziție formularul de contact din cadrul Site-ului: https://seaofspa-romania.ro/contact. Clientul poate contacta Sea of SPA Romania la adresa de postă ectronica office@seaofspa-romania.ro

Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau sesizărilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

  1. Dreptul de retragere

11.1 Dispoziții generale

Dreptul de retragere al Clientului este reglementat de Art. 9 – Art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (denumită în continuare ”OUG 34/2014”).

În conformitate cu prevederile OUG 34/2014 Clientul este îndreptățit să se retragă dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG 34/2014.

11.2 Termenul de retragere

Fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, Clientul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage din Contract, perioadă calculată începând cu ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât Curierul şi care este indicată de Client, intră în posesia fizică a produselor (Art. 9 din OUG34/2014), sau:

  1. i)              începând cu ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de Client, intră în posesia fizică a ultimului produs, în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
  2. ii)             începând cu ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese, în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

11.3 Exercitarea dreptului de retragere

În vederea exercitării dreptului de retragere, Clientul, înainte de expirarea perioadei de retragere (vezi Art. Termenul de retragere de mai sus), va informa Sea of SPA Romania cu privire la decizia sa de retragere din Contract, prin intermediul modelului de formular de retragere completat. Formularul este disponibil aici.

Pentru a exercita dreptul de revocare trebuie să ne informați de decizia dumneavoastră. Declarația sau formularul menționat mai sus pot fi transmise de către Client în atenția Sea of SPA Romania la adresa de postă electronică office@seaofspa-romania.ro. Vă recomandăm să completaţi toate câmpurile menţionate din formularul de retragere.

Conform legii, este nevoie de o declarație clară a retragerii tale din contractul de achiziţie în cauză.

Sea of SPA Romania va confirma Clientului, fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere în termen de 2 zile lucrătoare.

Dreptul de retragere este valabil exercitat, dacă comunicarea cu privire la exercitarea dreptului de retragere este transmisă de către Client în atenția Sea of SPA Romania înaintea expirării perioadei respective (vezi Art. 11.2 Termenul de retragere de mai sus).

11.4 Obligațiile Sea of SPA Romania în cazul retragerii

Sea of SPA Romania va returna toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului, inclusiv, după caz, costurile livrării, nu mai târziu de 14 zile de la data la care Sea of SPA Romania a intrat in posesia fizică a tuturor Produselor returnate de Client.

Sea of SPA Romania pune la dispoziție posibilitatea de returnare a Produsului/ Produselor achiziţionate de pe Site-ul: www.seaofspa-romania.ro, prin firma de curierat Fan Courier suportând costul returnării produselor.

Sea of SPA Romania nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care Clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Sea of SPA Romania.

Cu excepţia cazului în care Sea of SPA Romania s-a oferit să recupereze el însuşi Produsele, Sea of SPA Romania poate amâna rambursarea sumelor până la data recepţionării Produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform căreia acesta a trimis Produsele către Sea of SPA Romania, luându-se în considerare data cea mai apropiată.  

Clientul își dă acordul ca Sea of SPA Romania să ramburseze sumele în contul bancar al Clientului, care va fi menționat de către Client în declarația/formularul de retragere. Rambursarea sumelor plătite de Client către Sea of SPA Romania nu se poate face in numerar.

11.5 Obligațiile Clientului în cazul retragerii

În conformitate cu Art. 14 din OUG34/2014, Clientul, în cazul exercitării dreptului de retragere, se obligă să returneze Produsele unei persoane autorizate de Sea of SPA Romania, să recepţioneze Produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data la care acesta a comunicat Sea of SPA Romania decizia sa de retragere din Contract (vezi Art. 1.3 Exercitarea dreptului de retragere de mai sus).

Clientul suportă cheltuielile de returnare a Produselor, respectiv costurile directe legate de returnarea Produselor, daca alege alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Sea of SPA Romania. Clientul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

Având în vedere natura Produselor comercializate de Sea of SPA Romania, Clientul se obligă să returneze Produsele către Sea of SPA Romania într-o stare perfectă și impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul si ambalajul original intact, respectiv într-o stare în care Produsul poate fi comercializat din nou.

Produsul va fi returnat împreună cu toate accesoriile, eșantioanele/cadourile gratuite, promoțiile, în ambalajul original nedeteriorat și cu instrucțiunile de folosire.

Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate). Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la firma de curierat in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Clientul va returna Produsul către Sea of SPA Romania la adresa: Str. Bargaului, Nr. 10, Sector 1, Bucuresti, cod postal 013233.

Sea of SPA Romania nu acceptă coletele trimise la altă adresă decât cea menţionată mai sus şi în formularul de retur.

11.6 Exceptări de la dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere referitor la contractele la distanţă următoarele: 
a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către Sea of SPA Romania;
b) contracte având ca obiect furnizarea de Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
c) contracte având ca obiect furnizarea de Produse sigilate care au fost desigilate de Client;
d) contracte având ca obiect furnizarea de Produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

  1. Diverse

12.1 Garanția legală

În conformitate cu dispozițiile Legii Nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, Sea of SPA Romania este răspunzător faţă de Client pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate Produsele. În cazul lipsei conformităţii, Clientul are dreptul de a solicita Sea of SPA Romania în primul rând repararea Produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea Produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată. Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare Consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate îşi are originea în materialele furnizate de Consumator.
Sunt exceptate de la garanție defecțiunile datorate utilizării incorecte, întreținerii defectuoase, lovirii Produselor, accidentelor, fluctuațiilor tensiunii de alimentare, nerespectării instrucțiunilor de utilizare, reparării Produselor, deteriorării în timpul transportului etc.

Cu privire la exercitarea dreptului la garanție Clientul va contacta Sea of SPA Romania la adresa de postă electronică Contactați-ne prin email  sau la adresa poștală: Str. Bargaului, Nr. 10, Sector 1, Bucuresti, cod postal 013233.

12.2 Erori

Informaţiile despre Produsele şi serviciile prezentate în Pagina de Internet Sea of SPA Romania sunt sub rezerva greşelilor de tipar. Preţurile, informațiile despre Produse precum şi imaginile pot să conţină erori sau neconcordanțe.

12.3 Litigii

Eventuale litigii dintre Client și Sea of SPA Romania vor fi soluționate în prealabil pe cale amabilă. Dacă litigiul nu poate fi soluționat pe cale amiabilă între Părți, litigiul va fi soluționat de Instanța competentă.

În conformitate cu prevederile Ordonanței de Guvern nr. 38/2015 privind soluţionarea alternativă a litigiilor (denumită în continuare ”SAL”) dintre consumatori şi comercianţi, Clientul poate prezenta voluntar reclamaţiile împotriva Sea of SPA Romania entităţilor care aplică proceduri de soluţionare alternativă a litigiilor într-un mod independent, imparţial, transparent, eficace, rapid şi echitabil, în scopul asigurării unui nivel înalt de protecţie a consumatorilor şi a bunei funcţionări a pieţei (denumită în continuare ”OG38/2015”). OG38/2015 se aplică procedurilor de soluţionare extrajudiciară a litigiilor naţionale şi transfrontaliere izvorâte din contractele de vânzări sau din contractele de prestări de servicii încheiate între un comerciant care desfăşoară activităţi în România şi un consumator rezident în Uniunea Europeană prin intervenţia unei entităţi de soluţionare alternativă a litigiilor, care propune sau impune o soluţie şi care acţionează în România. În cazul în care un litigiu între Client şi Sea of SPA Romania nu a putut fi soluţionat în urma unei reclamaţii prezentate direct de Client către Sea of SPA Romania, Sea of SPA Romania informează Clientul despre posibilitatea de a se adresa entităţii SAL și platformei SOL (platforma europeană de soluţionare online a litigiilor, denumită în continuare platforma SOL - instrument digital creat de Comisia Europeană pentru a facilita soluţionarea independentă, imparţială, transparentă, eficace, rapidă şi echitabilă, pe cale extrajudiciară, a litigiilor care privesc obligaţiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care îşi are reşedinţa în Uniune şi un comerciant stabilit în Uniune). Pentru a se adresa entităţii SAL și platformei SOL Clientul va putea accesa pagina de web: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO.

12.4 Autorități competente

Clientul poate sesiza Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor sau Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii în legătură cu încălcarea prevederilor OUG34/2014.

12.5 Prelucrarea datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date este reglementată de Regulamentul UE nr. 2016/679 (denumit în continuare” Regulamentul”).

Sea of SPA Romania, precum și persoana împuternicită au obligația de a administra in condiții de siguranța și numai pentruopurile specificate datele personale colectate de la Client.

Scopul colectării și prelucrării datelor este: activități de promovare a Produselor și serviciilor, activități comerciale, activități de statistică și cercetare de piață, informarea clienților/utilizatorilor privind situația contului lor de pe seaofspa-romania.ro, informarea clienților/utilizatorilor privind activităţi de marketing, activităţi comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de cercetare de piața, activități de statistică, de urmărire si monitorizare a vânzărilor si comportamentul consumatorului

Datele colectate sunt utilizate și prelucrate de către Sea of SPA Romania, direct sau prin persoanele împuternicite de către Sea of SPA Romania, iar Sea of SPA Romania poate să transmită datele în atenția unor societăți din Grupul Sea of SPA Romania, din care face parte de asemenea Sea of SPA Romania. 

Datele cu caracter personal introduse de către Client în Formular sunt necesare în vederea încheierii Contractului dintre Sea of SPA Romania și Client. Contractul nu se va considera încheiat, dacă Clientul refuză introducerea datelor cu caracter personal în Formular. Astfel, Sea of SPA Romania nu va fi obligată să livreze Produsul.

În conformitate cu dispozițiile Regulamentului  Clientul beneficiază de următoarele drepturi:
dreptul de informare; operatorul este obligat să furnizeze persoanei vizate cel puţin următoarele informaţii, cu excepţia cazului în care această persoană posedă deja informaţiile respective: identitatea operatorului şi a reprezentantului acestuia; scopul în care se face prelucrarea datelor; informaţii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor; dacă furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie şi consecinţele refuzului de a le furniza; existenţa drepturilor prevăzute de prezenta lege pentru persoana vizată, în special a dreptului de acces, de intervenţie asupra datelor şi de opoziţie, precum şi condiţiile în care pot fi exercitate.

dreptul de acces la date: Orice persoană vizată are dreptul de a obţine de la operator, la cerere şi în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta.

dreptul de intervenţie asupra datelor; respectiv rectificarea, actualizarea, blocarea sau ştergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă prezentei legi, în special a datelor incomplete sau inexacte; transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă prezentei legi; notificarea către terţii cărora le-au fost dezvăluite datele a oricărei operaţiuni efectuate mai sus.
dreptul de opoziţie (respectiv persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia sa particulară, ca date care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare.

dreptul de a se adresa justiţiei; respectiv dreptul de a se adresa justiţiei pentru apărarea oricăror drepturi garantate de prezenta lege, care le-au fost încălcate.

- dreptul la portabilitate: La cerere, vom transfera datele cu caracter personal către un alt operator, acolo unde este posibil din punct de vedere tehnic, cu condiția ca prelucrarea să se bazeze pe consimțământul dumnevoastră sau să fie necesară pentru executarea unui contract. Mai degrabă decât să primiţi un exemplar cu datele dumnevoastră cu caracter personal, puteţi solicita să vă transferăm datele direct către alt operator, specificat de dumnevoastră.

- dreptul la ștergere: puteți obține de la noi ștergerea datelor cu caracter personal, în cazul în care:

  • datele dvs personale nu ne mai sunt necesare în raport cu scopurile pentru care au fost colectate sau sunt prelucrate în alt mod;
  • aveți dreptul de a vă opune prelucrării ulterioare a datelor cu caracter personal (a se vedea mai jos) și să vă executaţi acest drept de obiecţie la prelucrare;
  • datele cu caracter personal au fost prelucrate în mod ilegal;în vederea îndeplinirii unei obligații legale care necesită prelucrarea de către noi;în special pentru cerințele legale de păstrare a datelor;
  • pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept.

Este posibil să transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal catre  parteneri Sea of SPA Romania in scopul prevazut in Termenii si Conditiile mai sus mentionate

Cu privire la exercitarea drepturilor privind protecția datelor cu caracter personal Clientul va contacta Sea of SPA Romania la adresa de postă electronică office@seaofspa.ro sau sau la adresa poșta Str. Bargaului, Nr. 10, Sector 1, Bucuresti, cod postal 013233.